FANDOM

Natasha Collins (ur. 7 lipca 1976 - zm. 3 stycznia 2008), brytyjska aktorka i modelka.

Wykształciła w St. Catholic gimnazjum w Finchley, na północ od Londynu, początkowo pracowała jako modelka. Collins po raz pierwszy ukazał się na TV w pokazie Brechin Productions, w którym ona zagrała See, jednego z dwóch błaznów sądu w "Sądzie Kinga", zagranego przez Marka Speighta. Później ukazała się w Tenth Kingdom Hallmark. Wystąpiła też w niewielu epizodach programu służb ratowniczych BBC 999 Lifesavers i jednym epizodzie popularnego serialu TV dla dzieci Chucklevision jako hiszpańska księżniczka.

W 2001 roku, Collins zagrała w głównej roli w Kanale La Manche 4, ale później w ten sam dzień została ranna w poważnym wypadku samochodowym, po którym była w śpiączce i została hospitalizowana przez bardzo długi okresu czasu. Po tym wypadku kontynuowała karierę aktorską.

O 1:20 po południu 3 stycznia 2008 roku, została znaleziona martwa w wannie. W związku z tym policja zatrzymała Speighta za podejrzenie morderstwa i dostarczanie narkotyków.

W dniu 2 kwietnia 2008 roku, koroner zarejestrował wyrok śmierci na skutek nieszczęśliwego wypadku, gdy Collins został znaleziona z oparzeniami przykrywającymi około 60% jej ciała i "bardzo znaczącą" ilością kokainy w jej organizmie.en:Natasha Collins nl:Natasha Collins

Więcej z Fandomu

Losowa wiki